niedziela, 14 października 2012

"Czym jest dla Was koszykówka?" (GŁOSOWANIE)

"Koszykówka - dla innych jest zabawą i rekreacją - dla nas jest pasją"

Ciąg dalszy konkursu, w którym trzeba było poprawnie odpowiedzieć na pytanie oraz przedstawić swoją wersję "Czym jest dla Ciebie koszykówka...". Zwycięzca zgarnia SHAQ'a BEZ CENZURY!

Z pierwszego etapu zabawy awansowało 15 osób. Teraz to Wy nagrodzicie jedną z nich. Czyja treść najbardziej Wam się spodobała? Czyja najlepiej do Was trafiła? Czyja jest Wam najbliższa, najbardziej Was zaintrygowała? Zapraszam do wskazania zwycięzcy, zapraszam do głosowania (do wtorku, do godziny 20:00).

Kolejność według nadsyłanych maili: 

1. "Koszykówka jest dla mnie wszystkim. Nauczyła mnie pokory, zespołowości, wiary w siebie. Pokazała, że nie wolno się poddawać i trzeba walczyć do końca."

Adrian.


2. "Koszykówka jest miłością mojego marnego życia."

Robert.


3. "Koszykówka jest dla mnie całym życiem . Gram w nią w każdej wolnej chwili. To moja życiowa pasja, i mimo że mam jeszcze parę innych zainteresowań, to ona jest najważniejszą i tą, którą uwielbiam. Nigdy mi się nie nudzi, nawet samotne granie gdzieś na streecie. Uczy pokory, zespołowości, pozwala pokonać swoje słabości, uczy wytrwale dążyć do osiągnięcia celu. To również dobra zabawa na meczach ukochanej drużyny."


Rafał.


4. "Koszykówką jest dla mnie religią. Największą ze wszystkich."

Martyna.


5. "Koszykówka to nie gra, to styl życia. Nauczyła mnie ona zespołowości, determinacji, siły do walki mimo, że nie zawsze zwyciężamy. Koszykówka łączy ludzi z tą sama pasją, idących przez życie w tym samym kierunku, mając ten sam cel."

Wojtek.


6. "Koszykówka jest sposobem na wykazanie siebie, swoich emocji, swojego 'ja'. Uczy pokory, integruje. To styl życia, ale i miłość."

Dawid.


7. "Koszykówka otworzyła mi swoje wrota na osiągnięcie czegoś w życiu. Pozwoliła poznać wielu wspaniałych ludzi, dostarczyła wielu niezapomnianych emocji. To nie sport, to życie."

Ewa.


8. "Koszykówka jest dla mnie uzależnieniem, papierosów nie palę, mimo że smakowałem - alkohol się zdarza ale z umiarem - koszykówkę posmakowałem raz i od tamtego czasu umiaru (koszykarskiego) kompletnie brak."

Adam.


9. "Koszykówka to takie coś, od czego jestem uzależniony. Odcina mnie od szarej rzeczywistości, uczy mnie życia. Moje serce bije w rytm odbić piłki. Kiedy jestem na boisku wiem, że nie ma dla mnie rzeczy niemożliwych. Koszykówka zaspokaja moje wszystkie pragnienia, nie potrzeba mi nic więcej."

Michał.


10. "Koszykówka jest najukochańszą grą. Moim życiem, kocham kosza, nie umiem szczerze mówiąc bez niego wytrzymać. Gdyby nie kosz to nie wiem, co bym robił. Wsad radością, ten sport miłością."

Sebastian.


11. "Koszykówka jest dla mnie możliwością do odcięcia się od wszystkich problemów. Koncentrując się na grze mogę zapomnieć o tym, co mnie martwi i niepokoi. Koszykówka to lek na wszelkie zło."

Mateusz.


12. Koszykówka jest dla mnie odskocznią od codzienności. To dobry sposób na oderwanie myśli od przytłaczających mnie rzeczy. Gdy coś mnie smuci, czy złości, wychodzę na boisko i rzucam do kosza. Wtedy nie myślę o niczym innym. Koszykówka to dobry sposób wyrażania siebie, ponieważ to, jak grasz w pewnym sensie pokazuje, kim jesteś. Grając, czy oglądając koszykówkę wiesz, że w tym sporcie wszystko jest możliwe i to daje ci wiarę w swoje możliwości, buduje twój charakter, sprawia, że uparcie dążysz do wyznaczonego celu chociaż wydawałoby się, że jest niemożliwy do zrealizowania. Koszykówka to całe moje życie."

Paulina.


13. "Koszykówka jest dla mnie wszystkim. Czaisz to?"

Kuba.


14. "Koszykówka jest dla mnie czymś, co zmieniło mój świat. Jeszcze 7 lat temu koszykówka była tylko zwykłym nudnym sportem z dużą ilością przerw w grze, głupimi przepisami jak kroki itp. Pewnego dnia przypadkiem poszedłem na mecz Czarnych z AZS'em w Pucharze Polski.. Czarni mecz przegrali (3 dni później w lidze już wygrali ), ale to nie było najważniejsze, wtedy o gęsią skórkę przyprawiała mnie atmosfera na trybunach, to że "mały" 190 cm Szaszka Kudriawcew chciał pobić wyższego o 20 cm koszaliniaka po tym, jak ten usiłował nastąpić mu na głowę  Później okrzyki "zabij Sasza zabij" i ten "mały" blondyn z miną wściekłego byka. To był pierwszy brązowy sezon Czarnych, od tamtego czasu nie opuściłem żadnego meczu, a koszykówka już nie jest sportem, teraz to sens życia, życia toczącego się trybem "od meczu do meczu". 

Adrian.


15. "Koszykówka to coś więcej niż gra, to styl życia. Uczy, wyzwala emocje, spełnia marzenia. Łączy ludzi, zbliża do siebie rodzinę. Integruje."

Ania.
   GŁOSOWANIE ZAKOŃCZONE !!!

GŁOSOWANIE ZAKOŃCZONE !!!

3 komentarze:

  1. No i Michał wygra :D

    OdpowiedzUsuń
  2. widać, odpowiednio zmobilizował znajomych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie będę komentował jak narazie.
    Po wygranej danego osobnika coś wam powiem :)
    Gamekiller

    OdpowiedzUsuń