niedziela, 20 listopada 2011

Przedderbowy optymizm

Wielokrotnie to przerabiałem, wielokrotnie powtarzałem, ale od dziś jestem pewien - "Wiara czyni cuda..."
Pamiętajcie!
fot. Grzegorz Bereziuk

Czy wczoraj przed godziną 19.30 ktoś uważał, iż koszykarzom Energi Czarnych, warto podkreślić - mocno osłabionym koszykarzom Energi Czarnych, uda się pokonać aktualnych wicemistrzów Polski, a zarazem obecnego lidera Tauron Basket Ligi? Przypuszczam, że nie. Jednak tu wielką rolę odegrała wiara. Wiara w zwycięstwo. Wiara, o której pisałem przed meczem. I mimo że większych szans Czarnym Panterom przed starciem z PGE Turowem nie dawałem, to jednak wierzyłem. Wierzyłem, że się uda. A wraz ze mną, a w zasadzie obok mnie, wierzyło kilka innych osób. Zwycięstwo, jakże cenne, cieszy tym bardziej, iż napawa mnie optymizmem przed zbliżającym się wielkimi krokami najważniejszym dla słupszczanina meczem. Meczem, którego przegrać nie można. A przyznam szczerze, że ostatnimi czasy raczej byłem pesymistą. Jednak dostałem nauczkę. Jakże przyjemną...

Wraz z początkiem nowego tygodnia zapraszam do codziennego odwiedzania bloga. Od poniedziałku ruszam pełen sił i energii. Baterie naładowane, na wojnę przygotowany. Derby się zbliżają, to i codziennie o nich skrobnąć coś będzie trzeba... Zapraszam!

Tymczasem zapowiedź Michała gotowa! Jak zawsze pełna profeska:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz